Arkadaşlar öncelikle hepimize çok geçmiş olsun başımız sağolsun .
5 ay 5 günlük olduk oğlum memeyi reddediyor 10 saniye emip emip ağlıyor sonra tekrar alıyor tekrar ağlıyor sadece 3 kere bez değiştirdim bugün çok az doymuyor galiba . Yeni aya girdiğimiz için büyüme atağı mı acaba başına gelen var mı