Aslihan21 İçimdeki sıkıntıdan daralmadan uyuyamıyorum sürekli ağlama isteği geliyor böyle derin bi nefes bile alamıyorum boğazım düğüm düğüm napabilirim kendimi ferahlatmak için hamileyim
lceLady Aslihan21 bende gebeyim hormonlardan olabiliyor canım. Eşinde uyanıksa bi çıkın dısarı biraz hava alın gerçekten iyi geliyor. Veya biraz balkonda dur. Müzik dinle sakinleşirsin