@Busraa81 bebek ememiyor mu?emdikçe daha çok gelir,benim de ilk zamanlar öyleydi, hatta hastaneye gidip hastane pompası ile sağmıştım artsın diye, ilk 1,5 ay mama ile destekledim,sonra kendi bıraktı mamayı, stres yapmayın,uyu diyorlar ama tabi yenidoğan döneminde uyku zor,bestlak ilk günden beri kullanıyorum, tahin helva,boza ,en önemlisi su,inşallah artar sütünüz artmazsa da canınızı sıkmayın,ben çok ağladım çok araştırdım ne yapabilirim diye ama mama da zehir değil,onu da verirsiniz bir yandan