2kezanneo12 Amiloid yüksek çıktı 300 lerde ramotolojj ye yonlerdirdiler akdeniz ateşi çıktı crpsi hep 70 lerce bide pafa sendromu var şunu merak ediyorum amiloid yüksek çıkınca akdeniz ateşi çıkmayan vaf mi acaba pafa ile alakalı olabilir mi
2kezanneo12 2kezanneo12 benim oğlumda da pafa var amiloid yüksek çıktı ve ramatolojiye gönderdiler sık sık atesleniyor bende merak ediyorum bu sorunun cevabını