kitapkurdubebeninanasi biz tüm bu süreçleri tamamlamıştık görüşmeye gittiğimizde , 2.5 yaşındaydı kızım. Yani mesela şöyle açıkladı psikolog 0-2 yaş bir cocuk olmayacak çünkü onları evlat edindiriyoruz. 2-5 yaş arasında bir cocuk da akran grubuna girecek ve evde kıskançlık çekişmeleri olacak. Koruyucu aileye verilecek çocuklar agır travmaları olan , hamileyken belki annesi madde bagımlısı olan , henüz psikolojik durumu netleşmemiş çocuklar. Bu nedenle evdeki sağlıklı çocuğun zarar görmemesini sağlamak da bizim önceligimiz demişti. Yani aslında ebeveynin zorlanmasından daha cok çocukların zorlanmaması amaç