Yildiz52 Lina2022 ya ne güzel içten yazmissiniz acaba ne düşünüyor ;) inşallah biseyi yoktur annesi ama genelde bir sorun sağlık ocağına
amansallagitsin Lina2022 yarim saat gozlerini kıpırdamadan mi bakio sjze mi bakio yoksa baska bi yere bakip mi daliyor.
otomatikanne Lina2022 yarım saat gözünü ayırmadan kısmının altı çizilmeli bir nöbet olabilir mi bunu takip edin lütfen
[silindi] Lina2022 herhalde siz memede falan hayranlıkla sizi izlemesini kasdettiniz yarım saat değildir büyük ihtimalle 😀 ama benim kızım da çok yapıyor ben de ona baktığımda hemen gülüyor hatta dünyanın en güzel duygusu ❤️