Kiwi Kızlar selam bebeğim 3 ay 8 günlük doğdugu günden beri prima preium care kullanıyoruz nezaman kucağımızdayken kaka yapsa beline kadar çıkıp kıyafetlerine bulaşıyor bu durumu yaşayan varmı yoksa ben belini sıkmasın bebek rahat etsin diye çokmu bol bağlıyorum belinden bu nedenlemi sızıyor bilemedim🙁
Ndd_mhmt Kiwi bende prima kullanıyorum bol bağladığımda bizim çişimiz bile çıkıyor çok sıkmadan tamamen kapamak lazım bide kakaları hala sıvı olduğu için yaparken kucağınızdan bırakın yatırın bez tam kakayı emmediği için çıkıyor olabilir
Mubosunannesi Kiwi aynen 🤦🏻♀️daha az önce üstü başı batmıştı banyo yaptırdım. Ama çok sıkınca da açıyorum hep iz olmuş araları. Kıyamam bol oluversin yıkarız napalım canı yanmasın
mcansum Kiwi bel kısmını tam ayarlayıp bck yanlrndan haff cekin asagıya bnde alısamamstım bnde bol baglıyormusm bide numara ıyı ayarlök lzm
Kleopatraaaa Kiwi bende aynısını yaşadım önden de çişi sızıyordu sırtına sırılsıklam oluyordu marka marka gezdim ama nafile çözümü şöyle buldum önden ve arkadan bezini içe kıvırıyorum oh mis gibi artık sızma yok önden de arkadan da