Mervegolge Bebeğim 2 aylık ve bağırsaklarının diyafram boşluğundan yukarı çıktığını ve akciğere baskı yaptığını öğrendik 😔 çok küçük henüz ama acil ameliyat olması geriyor. Nasıl bi süreç nasıl bir ameliyat bilgisi fikri tecrübesi olan varsa paylaşabilir mi internette pek bir şey bulunmuyor. 😔