Cansu0990 Merhaba anneler bebeğimde kızarıklık vardı 1 hafta devam etti şimdi geçti çok az az var ama cildi çok kuru bepantol sürsem ne olur ya da ne önerirsiniz kuruluk için
Oaey24 Bepantolde işe yarıyor bepantol derma sürüyordum bende sonra doktorumuz mustelanın stelatopia kremini önerdi onu kullanıyoruz