buse232 evet ben yaşadım, bu durumdayken direk video çek gittiğin çocuk doktoruna göster o seni gerek duyarsa eğer nörolojiye yönlendirir o da eğer gerek duyarsa eeg çeker onda beyin dalgalarında sorun çıkarsa erken tedavi başlanır epilepsi ilacı yani.
Erken tedavi çok önemli çocuklu çağında olunca tedavisi oluyor ergenlik dönemine gelmeden çözüm bununuyor hastalık bitiyor