Depremi Malatyada yaşadık çok şükür evimiz sağlam ailelerimiz sağ eşimin ailesinin evi yıkıldı beraber kalıyoruz gündüz bir şekilde geçiyor ama gece olunca çıt çıksa ödümüz kopuyor artçılar sürekli oluyor eşimin kardeşi 11 yaşında çok korkuyor psikolojimiz alt üst olmuş durumda biliyorum herkes bizim gibi.. dua edelim birbirimize Rabbim ferahlıh versin selamet versin