alparslanmomsss Merhaba anneler uyku eğitimi hakkında bilgi alabilirmiyim yapan var mı 15 aylık beneğim var artık geceleri 7 8 kere uyanıp emmesinden yoruldum artık pes ettim . Yardımcı olabilecek anne var mı acaba ? Yada bilgi verebilecek
alparslanmomsss alparslanmomsss bu arada bebeğim öğlen 1 de uyur en az 1 saat uyur bazen 2 saate olur akşam uykusu ise saat 9.30 da sabitlendi şuan
sedaozdemir alparslanmomsss Zehrzumra Oğlum 7 aylık ve uyku egıtımının 6. Gunundeyız.Daha ilk geceden itibaren etkısını gosterdı ve oglum nerdeyse hıc uyanmıyor Ben alarm kurup emzırıyorum.Olur da uyanırsa kendı kendıne uykuy dalıyor , ruhum bıle duymuyor İyi ki almışım diyorum iyi ki..
Zehrzumra Bende Burda bekliyim benimki de 14 aylık olacak bizde öyle çok sık uyanıyoruz geceleri çok yoruldum eğer ki uyku eğitiminin bir faydası olursa almayı düşünüyorum
alparslanmomsss sedaozdemir evet baya başarılı bir bayanmış . Arkadaşım da ordan almış çok memnun kalmış . Ücret ne acaba