anisa sanmıyorum. Sadece şöyle olabilir mesela tek başına bebek çıkıyor çevrede kimsesi yok kim olduğunu bilen yok e öyle bir durumda mecbur direk hastaneye götürüyorlar sonuçta tanıdık biri bulunsun diye bekletemezler.anca o zaman kayıt edilemez ama tabi gün geçtikçe illaki kim olduğunu bir şekilde bulurlar