Muceherydjs kimse vazgeçer bakamaz diyemem ama şuan herkes gündemin de etkisiyle kendi evladını düşünüp bi anda duygusal karar veriyor.. sizi tenzih ediyorum tanımam etmem ama kendi evladının yanında başka birinin çocuğuna, üstelik sizin evladınızdan her konuda daha muhtaç bir çocuğa hakkaniyetle bakabilmek çok büyük erdem ister. her konuda eşit davranmalısın hatta belki de ona daha öncelikli.. belki linç yiycem ama ben yapamazdım. Elbette bi çocuğa sıcak yuva olmak isterim yardım etmek destek olmak isterim ama koruyucu aile evlat edinme çok büyük ve ciddi şeyler.. ne demişler önce can sonra canan. İkisinin de başına bi iş gelse herkes önce kendi canına koşar.. çok iyi enine boyuna düşünülmesi gereken ciddi bi konu..