Balkuupu bende öyleyim artık psikolojik olarak gerçekten. Dediğiniz gibi TV de sürekli deprem bölgesi var her kanalda. Instagram aynı burada postlar sürekli deprem konulu. Yani bi yandan bakmıyım, başka şeylere bakıp okuyayım diyorum, ama olmuyor, bi yandan aklım hep deprem bölgesinde. Haberleri takip etmekten günlerdir çocuğumu ihmal ediyorum sanki, evde TV açmıyorum ama kayınvalidemde hep açık ve oğlum normalde TV ye yönelse hemen dikkatini dağıtırdım kaç gündür onu bile yapmıyorum çünkü bir yanım haberlerin 1 saniyesini bile kaçırmak istemiyor. Bilmiyorum gerçekten çok zor bir süreçteyiz ülke olarak.