arasbek şu an 2 buçuk yaşında. İnan unuttum ne zaman kaç uykuya geçtiğini 😄 hele bu yazdığımı hiç hatırlamıyorum bile. Önce 2 uykuya sonra tek uykuya geçti. Tek uykuya heralde 15 aylıkken falan geçmişti. Tamamen onu takip ettim. Kendi reddediyo zaten fazla uyumayı, istemiyor. Gece uyanmaları ise memeyi bırakmadan gece öyle hep uyanır. Memeyi bırakınca uyukusu da düzeliyor