Kızlar yedek kontenjan dan sıra buldum gelen olmazsa alıyorlarmis ama randevu iptal eden olursa beni ararlarmi gelebilirsiniz diye yoksa ben oraya gidip şansa bekleyecek miyim mesela diyelim ki herkes geldi sen zaten yedektin sıra gelmedi sana bugün doluyuz diyip gönderecekler mi boşuna mı beklemiş olacam. Hayır uzak olmasa bekleyim sıkıntı değil de