Pazartesi günü eğitime başladık.Hem kızımın hazır olması hemde benim kendimi hazır hissetmemle.Deprem haberlerini gördükten sonra ertelediğim yapmak istediğim herşeyi sıraya koydum.Allah yar ve yardımcımız olsun hepimizin.
Kızım 2.5 yaşında ilk gün biraz zorladı 10 dk bir tuvaletteydik.İkinci gün daha kolaydı kaka da çişte halloldu gibi, kaçırmalar çok az.Sorum şu ki yarın 2 3 saatlik market işimiz var.Kızımı bıraksam evde bir haftadır dışarı çıkmıyoruz hem kar yağışlıydı hemde iyice öğrensin dedim, ikimizde çok bunaldık.Napsam bezlesem mi ? Yoksa işerse değiştireyim mi yedekli mi gideyim ?