Deletedmom_100 Kızlar sezeryan sonrası acaip derecede sırtım ve çatı kemiklerim ağrıyor resmen yatağa yapışıyorum kalkamıyorum yatağa uyumak dinlenmek için giriyorum ama daha çok ağrı hissediyorum ne yapabilirm
Emirkusunannesi Deletedmom_100 Sezeryan sonrası çok yatmamak lazım sürekli hareket halinde evde hafif yürüyüş yapmalısın. Kemik ağrıları içinde nescafe iç kahvesi yoğun olacak şekilde..
Adenimin Deletedmom_100 bende sezeryan oldum 8 gün önce genel anestezi olarak kırmızı parol kullanıyorum hafifte olsa geçiyor bol bol ayakta durup iş yapıyorum 2 gündür pek bir ağrım sızım yok kalkıp oturma yatma kalkma vs bedensel aktiflik çok önemli bence ağrılar için
Emirkusunannesi Deletedmom_100 olabiliyo valla ben ilk sezeryanımda hemen toparlanmıştım bu 2.sezeryanım 1 ay oldu ama hala ara ara ağrım var ve dikişlerim ağrıyo falan farklı ilerleiyor yani yinede istersen doktora görün o zaman