aliMommy biraz önce acillkk oldum hamilelikten kaldı en ufak bir streste tansiyon tavan yapıyor dil altı ve iğne olup geldim ama hala kötüyüm tek çözümü randevu alıp ilaç kullanmak sanırım bebeğim küçük diye gitmek istememiştim hastaneye ama mecbur gidicem artık sizde çok beklemeyin bence bekledikçe kötü oluyor