4 ay 4 günlüğü 4 gündür mama kullanıyoruz doktorumuz sabah akşam yatmadan önce mama ver dedi 60 cc dün gece verdim bide bugün akşamları 90 cc ye yükselttim sabahları aynı ama 60 veriyorum sütüm yok çıkmıyor artık çocuğum 2 dk emiyor başlıyor ağlamaya her emzirme sonrası versem mi diye düşünmeye başladım az mı veriyorum bilemedim artık sizler ne kadar veriyorsunuz mama ne zamanlar veriyorsunuz