Aliasafff Verem aşısı ve rota aşısı canlı aşılar olduğu için benim kızımın doktoru ikisini aynı gün yaptırdı ve hiç bir sıkıntı yaşamadık. Hatta sağlık ocağında ki ebe ikisi aynı gün olmaz dedi. Sonrasında bi kaç kişiye sordu onlar da yapılıyor dedi. Siz yine doktorunuza danışın. 2-4 ve ya 3-5 te yapılıyor zaten iki doz olarak.