Hanımlar merhaba, oğluma demir takviyesi olarak bestiron damla kullanıyordum. Bittiği için eşimden almasını istedim. Eczanede bestiron damla yokmuş bestiron plus varmış onu vermiş. Oğlum 8 ay 17 günlük, kullanabilir mi? Bu aylarda bu şurubu kullanan var mı? Deneyimlerinize ihtiyacım var.