Günlerdir depremden çıkan annesiz bebeklere ağlıyorum. Bir tanesine anne olmak istedim eşime açtım konuyu bakamayız dedi içim paramparça oldu. Allah yardım etsin o güzel yavrulara. Burada da gördüm koruyucu aile olacak olanlar varmış canı gönülden takdir ediyorum yetim büyütmenin sevabı çok büyük. Eğer bu mesajı okuyan koruyucu anne olursa o depremzede bebekleri bir kez de benim için öpün koklayın sarılın saçlarını okşayın gözlerinin içine bakın benim için olur mu Allah sizden razı olsun 🤲🏻