caylavyu 3 aylik bebegimin iştahı kesildi mama ile besleniyor 125 cc içiyordu 3 saatte bir suan gün içinde hep 90 cc içiyor gece 120-150 cc arası normal mi acaba dönem dönem istahsizlik olur mu ilk bebeğim tecrubesizim bilgili annelerden fikir alalım