Arkadaşlar içinizde bebeği burada kalan var mı? Benimkinin hiçbir şeyi olmamasına rağmen tam 10 gündür orada tutuyorlar bugün gelin taburcusunuz dediler sabah, öğleden sonra gidince de taburcu değilsiniz diyip geri gönderdiler sinir oldum. Nasıl iyi mi yenidoğan yoğun bakımı?