

Not:Yuvarlak koydugum yerler otururken okunanlar. bir taslak hazirladım yazim yanlısı olabilir ona takılmayın ☺️ , bu dualar okunuyor demi yani boyle kilsam olurmu , ve ikinci rekatta ettehiyati okuduktan sonra kelimei sahadeti getirirken işaret parmagi kullanicakmiyiz son rekattaki gibi