Merhaba arkadaşlar istanbulda yasiyorum binamiz eski daha once cevre ve şehircilik bakanlığından gorevli cagirip kontrol ettirdim gorunurde birsey yok ama isterseniz karot alip incelemeye sokabiliriz demisti.Simdi öyle birsey dusunuyorum ancak basina gelen varmi bina dayaniksiz ciktiginda illa özel bir müteahhitlemi anlasmak gerekiyor Belediye kentsel dönüsum yapiyor mu?