Asel55ss İyi akşamlar lütfen yardım edin kızlar bebeğim bir buçuk yaşında kafasının arkasına çok sert bir şekilde düştü bu 3 oldu çok ağladı hastaneye de gidemiyorum eşim nöbetçi birşey olmuşmudur
Mihranimmm Asel55ss mesafesi nasil? Benim kızım da çok düştü öyle, şükür bir şey olmadı. Herhangi bir anormal davranışı yoksa bir şey olmamıştır. Rabbım korusun..
BaranOgur Asel55ss ; Geçmiş olsun. Bebeğinizi derhal emzirin. Emme hareketini normal şekilde yapıp yapmadığını kontrol edin. Bunu hastanede sorabilirler. Ve birkaç saat uyumasına izin vermeyin.
Asel55ss BaranOgur çok teşekkür ederim götürdüm hastaneye çok şükür birşey çıkmadı tomogrofi çektirdim