Cemrelina Ben kullaniyorum arada 8aylık kızım geceleri bazen veriyorum ama 4aydan itibaren oluyor sanirim
Minikfarem gulsum2144 ben kullanıyorum canim ve inan o kadar mama denedim içlerinde sadece bu iyi geldi oğluma kilo alımıda 1 haftada 800 Gr aldı gaz da yapmadı kabızlıkta 3aylik oglum
gulsum2144 Minikfarem ay bilmiyorm ya şuan bebelac gold kullanıyorum da değişsem mi değişmesem mi bilemedim
Minikfarem gulsum2144 bizi Bebelac Gold mahvetti resmen ama her bebekte farklıdır tabi biz çok çektik gaz kabızlık kusma ayy o günler çok felaketti 🙄
salihayilmaz [bilinmeyen] bebelac gold çok iyi bir mama değil mi, fermente ve doğal diyor herkes, siz neden değiştirmek istiyorsunuz?
sbldmr123 Niye değiştiresiniz kusura bakmayın ama ben de bunu anlamıyorum çocukta sıkıntı yoksa içiyorsa neden düzenini bozasınız
guvesra [bilinmeyen] bebelac gold çok daha iyi bir mama bence kesinlikle değiştirmeyin. mama değiştirmek düzenlerini de çok etkiliyor
tcmedine ablam birkaç kutu denedi ama fayda etmedi artık bebelac sarı kutu olandan veriyor canım çokda memnun fiyatda uygun kalitesi de iyi bende baktım.