Asill_hatun33 Googleye deprem yazdığım zaman normal deprem haberi çıkardı şimdi deprem yazdım kırmızı yazı ile deprem uyarısı yazıyor Mersin’de yaşıyoruz 2 depremde baya sallandık şimdi bu yazıyo görünce korkmaya başladım uyarı falanmı acaba 😥
Koalaannesii_0610 Asill_hatun33 bnde yazdım ama canım öyle birşey çıkmadı bizde ikinci olanı hissettik o zamanda olmadan iki dakika öncesi bildirim gelmişti deprem hissedebilirsiniz diye
Duyulurum Asill_hatun33 uyarı olduğuna emin misiniz? Ben hep deprem yazınca kırmızı ile gösterilen son depremler çıkıyor üstte
TunaGoktug Asill_hatun33 şiddetli bir artçı oldu 1 saat önce ondan olabilir mi o uyarı bende de aynı yazı çıkıyor ben de Kayseri’deyim burda da şiddetli hissedildi deprem
agzimizin_tadi_kacmasin Asill_hatun33 bende de yaziyo Sivas’ta yaşıyorum sanmıyorum uyarı olsa daha doğru düzgün duyurular yapılırdı Google üzerinden değil
Koalaannesii_0610 Asill_hatun33 korkmayalim canım inşallah atlaticaz bugünleri aklına getrme kötü şeyleri cidden kalbim yerinden çıkacak ama çocuğum için psikolojimi sağlam tutmak zorundayım
Asill_hatun33 Duyulurum önceden öyleydi ama şimdi kormızı yazı ile deprem uyarısı yazıyor bende anlamadım uyku tutmuyor
Koalaannesii_0610 Cly01 Ha yok canım uygulama degil bnde anlamdım sadece telefona bildirim geldi uygulama vs yok böyle resim attım ama geldim bilmiyorum