AksuS Merhaba anneler 40ımız yarın çıkıyor kızımla. Lohusa kanamam bitiyor gibi oldu ama bitmedi çoğalarak devam ediyor 2 gündür yarın hastanede kardiyoloji randevum var acaba kadın doğumcuma görünsem mi? Sizler 40 çıktıktan sonra hastaneye gittiniz mi?
whitechocolatemochaa AksuS evet gitmelisiniz vajinal muayene ile rahminizin toparlanıp toparlanmadığına bakar
Azra41 AksuS gittim gidilmeli de doktorunuz çağırmadi mi ki ? 5. Günde çağırdı 40. Günde alttan muayene etti beni .. bide 6. Ay sonra gel dedi
AksuS Azra41 aslında 5. Gün ve 10 gün bende gittim spinalden dolayı baş ağrım vardı o zaman çok ilgilenmişti doktorum geldiğinde uğra diyor aslında arada mesajlaşıyoruz ama ben muayene için çağırdığını hiç düşünmemiştim.
AksuS Aslininannesi bende gitmedim ertelersem kalıp gidecek gibi geliyor o yüzden hastanede işim var o sırada gideyim diyorum
Hndealnathn Her iki çocuğumun doğumunda da doktorlarım bir 1 haftalıkken 1 de 40im çıktığında gelmemi söylemişlerdi gittim kontrole
Azra41 AksuS uğra kuzum uğra.. 40 im çıktı muayene olmaya geldim dersin. Bende spinal oldum baş ağrım çok olmadı benim şükür ya 🤲 6 ay sonra gene gidicm 🥰
LaMamaDellaCicala AksuS ben gittim doktor dogumdan sonra kendisi randevu vermisti herseyi kontrol etti hatta