Minikerkegim anliyorum seni kac kez bende pes ettim ilk bebegimde basardkm bunda, neden olmuyor dedim. Annem dedi kizim yipratma, kendini buda, boylw mama icsin ne olacak.. Yok anneligime konduramadim kabullenemedim. Esim cok destek oldu sagolsun ama bir ara oda, pes etti yinede destek oldu. Ablam kim varsa cevremde yiprandn artik dediler sonra bi silkelendim dunyanin sonu dwgil evet elimden geleni yapacagim olursa olur bu sefer dedim. Hatta iki gun emzirmedim bi sabah bi aksam, sutumu cektim buyuzden sutum cok azaldi sukur simdi iyiye, gidiyor. Bugun 5. Gun bitti ve ilk basta bir ogunde, tam doyarken iki uc dort saatler uzadikcs sevincim cogaldi.
Inanirmisin sabah 1 120 cc oglen 1 120cc ve birde aksam 10da 90 cc verdim iki saat aralikla, emdi uzun uzun aglamadan, red etmeden nssil mutluyum anlatamam.
Sende dene pisman olmassin lutfen inan, kendine olur mu olur..