Demeteymenim bu dönemde ihtiyacının ne olduğunu bilmediğiniz bebeğe maddi yardım yapmak daha doğru olacak sanırım. Her bebek bir olmuyor mesela beden sıkıntısı yaşayabilirsiniz aldığınız olmayabilir yada oyuncak aldınız diyelim elinde zaten var olabilir. Ben genelde 100 yada 200 lira gibi para koyuyorum zarfa öyle veriyorum. En azından annesi özendiği yada ihtiyacı olduğu şeyi alabilir. Bana da hep para geldi ihtiyaçlarını biz aldık çok iyi oldu.