gunesx Meralminakumru ALLAH yardımcınız olsun ilden ayrılamıyor musunuz tanıdığınız birileri yok mu gidebileceğiniz nerede kalıyorsunuz ?
Meralminakumru Flower56 Gaziantep’teyiz hâlâ sallantı devam ediyor ne yapacağımızı bilmiyoruz uyuku uyuyamıyoruz her an tehlike altındayız 🥺
Flower56 Meralminakumru Allah yardımcınız olsun gecicek bugünlerde inşallah Allah sizi ve ailenizi korusun inşallah
Meralminakumru gunesx yok maalesef yakınlarımızın olduğu illerde de oluyor şuan deprem arabalar da kalıyoruz
Minnakordek Diyarbakırdayiz bizde burası da aynı her gece mutlaka 2 3 deprem olur gün içinde çocukların kalabalığından fark etmiyoruz
Meralminakumru Flower56 amin inşallah çok zor bir durum 😔 durmadan sallanıyoruz rabbim bizi bu dar durumdan çıkarsan biran önce 🤲