Kızlar 2 gün önce 1 kase yoğurt yemiştim kızımın bezinde kan vardı. Dün peynir yedim yok gibi çıktı. Bugün de çikolata yedim içinde süt ürünü olmasına rağmen kan çıkmadı. Mama da yiyor ama kan olmuyordu. Süt alerjisi diyebilir miyiz buna ? Doktora gidemiyorum deprem bölgesindeyiz