evininannesi Merhaba anneler , 36. Günüm ki sezeryan olmuşum ilk haftalarda kanama vardı sonradan durdu bitti diyebileceğim şekilde dünden beridir çok fazla geliyor pıhtıları büyükçe normal mi bu ?