Arkadaşlar bi 3 saat kadar bebeğimi babasıyla bırakmam lazım bunun içinde süt biriktirdim. Tek öğünde kaç cc süt içer 3,5 aylık bebek?
Doyduğunda biberonu bırakırmı? İçtikten ne kadar süre sonra tekrar acıkır acaba? Bilgi verirseniz çok sevinirim
Birde dolabın soğuk gözünde biriktirdiğim sütü 3 gün sonra buzluğa koyabilirmiyim? Yoksa taze sıkıp koymakmı önemli? Çünkü dağdığımda çok az çıktığı için birleştirmem gerekiyo. Cevaplarsanız sevinirim