Bugün patronu eşimi işten çıkardı. Nedeni ise alması gereken maaştan daha az odeme alması ve isyerinde yapmış olduğu işin üstüne başka işler yaptırması mesela kendi işi var ve sadece onu yapmalı kendisi CNC torna operatörü ve buna rağmen cok yükleniyor begenmezsen git işten çık diye tepkiler gosteriyoe esimde burda çalıştığım kadar hakkimi vereceksen cikarim diyor.patronu muhasebeyle konuscam demişti neyse bugün oldu yok kendin çıkarsan para vermem dedi ustelik bu bi haftalık hakkını vermedi ve de işten çıkmasi için kağıt imzalatip bunu yirtarsan sana dava açarım demiş patronu aradi beni nasıl ağlıyor eşim çocuğumun rizkida gitti diye daha 2 buçuk aylık alacağı tazminata güveniyordu iş bulmak için kenarda para yok bişey yok kaldık öyle lutfen böyle bi konu hakkında bilgisi olan cevap versin