Mrb arkaşlar öncelikle ülkemizin başı sağolsun hepimiz derin üzüntüler içindeyiz üzülerek yazıyorum hepimiz birer anneyiz beni anlarsınız bebeğimin 18 ay aşısı vardı yaptırdık sağlık ocağı Dr kızımın biraz öksürüğü vardı bastırıp ilaç yazdı fakat ilacın recetesinde 6 yaşının altındaki çocuklarda kullanılmaz yazılıyor kafama takıldı dr yanlışmı yazdı 🤔 önceden kullanan varmı?