Alperenin-Annesi yani bu bebekten bebeğe değişir ilk aylar çok hercanli oluyoruz her şeyi verelim diye ama ben iki ana öğün bı ara yapıyordum sanırım ara öğünü de çok yüklenmek adına yoğurt yada elma gibi hafif şeylerle yaptırıyorum bazen çok isterse üç ana ogun bir ara öğün zaten bebeğin hal ve hareketlerinden anlarsın çoğunluk süt olacak bu aylar ona göre ayarlayabilirsin