Busra0101oo Sevgili anneler gaz damlası olarak bu bitkisel olan kolik bebege fayda eder mi nurse havery’s gaz damlasının 2 cesidi mi var bunu aldim da dogru mu kızım 7aylık gazi cok
rege2105 Busra0101oo doktorumu bize bunun damlasını değil şurubunu verdi. Günde 3 kere kullanıyorum. Eskiye göre daha iyi bebeğim
FatmaKk Busra0101oo kolik benimde iyi geliyor. Birde sap siplex de iyi aynı anda kullanıyorum biogai de kullanıyorum. Ona ragmen zorlanıyor
sirinpatates Busra0101oo aynen bu doğduğundan beri bunu kullanıyoruz günde iki kere 10 damla şeklinde veriyoduk. Diğer damlaları denedim daha kötü gazı oldu