Talha_ve_annesi13 fışkırtarak kusması normal değil tabiyikide bi doktora sorun benim bebeğimde çok kusuyordu ağzından burnundan biz doktora götürdük çürütüp kusması normal dedi mama verdikten hemen sonra kaldırmayın bi süre bekleyin ondan sonra kaldırın faydasını görürsünüz