Birkullanici bu bebeler ne güzel duruyor ağzını çekebiliyorsunuz biz aylardır diş bekliyoruz 11 aylık olacağız bir kaç güne hala diş yoktu bugün emerken sürekli ısırıyor ve bir şey batıyor üstten ama asla ağzını açıp göstermiyor. Arada bağırırken bakıyorum çıkmış gibi benim ki çılgın şöyle fotoğraf çekmek için herhalde on yerinden bağlamam lazım. Parmakla bakim elime gelir diyorum kaçıyor hemen.