Kahramanmaraşta yaşıyorum deprem oldu biliyorsunuz zaten bronşit olduk kızımda bende kızıma ilaç verdiler hastaneden ama bana bulamadım alamadım daha doğrusu gidip çünkü araç sıkıntısı var burda olup yardimci olacak varmı oksurmekten ölücem nefesim kesiliuo nefes alamıyorum çok kötüyüm 😢🙏🏻