Beklemeyin gidin hastaneye balgam burun akıntısı öksürük şikayeti vardı bizimde gittim doktora antibiyotik verdi hiç kullanmak istemedim ilaçsız neler yapabilrim dedim ama olmadı 5 fün evde kullandık antibiyotik burnunu jep temizledim kontrole gittik malesef ilaç kullandığı halde ciğerlerine inemye başlamış 4 gece de hastanede kaldık dün şükür çıktık şimdi yine beş gün ilaç buhar verdi bakalım gripler hastalıklar artık eskisi gibi hafif geömiyor malesef uzun ve zor geçiyor ihmal etmeyin bu arada 4 ay 24 günlüğüz. Geçmiş olsun 🌼