Selam kızlar Diyarbakır’da bi arkadaşım doğum yaptı. 2 günlük bebek deprem olduğu icin eşlarını enkaz altında kalmış yeni doğan hastaneden 4 5 takım vermişler. Ben alt üst takım aldım 3 6 ay çok mu büyük gelir 1 3 ay yoktu mecbur 3 6 ay aldım ben hep kızıma büyük aldım hemen büyolar diye wakikiden aldım bu markanın kalıbı sizce çok mu büyük olur