Baklavanida Kendimi çok sıkıyorum kasıyorum sütüm gelmiyor rahat bırakmıyorum kendimi bebeğim emmek istiyor ama süt gelmiyor çok ağlıyor mama vermek zorunda kalıyorum. Kendimi bebeğime karşı çok yetersiz güçsüz hissediyorum… 😥
Irem54-61 Baklavanida kendine elektirikli sut sagma makinası al sutunu sagarken gogsune sıcak bsiey koy ve strese girme sutun olmasa bile bu dunyanın sonu degilki canım allah canıniza zevam vermesin herkesin sutu olucak diye bisey yok kendini strese sokma
Baklavanida Ysgl26 Bebeğim 1 ay 6 günlük daha ilk önceleri geliyordu ama son 3 4 gündür emmiyo istiyor ki hızlı hızlı gelsin sütü de indiremiyo süt olduğu zaman. Manuel el pompası var onunla da 10cc anca süt çıkıyor kendimi rahat bırakmıyorm nasıl gevşek rahat bırakacağımı bilmiyorum
Ysgl26 Baklavanida manuel pompayla zor olur canım imkanın varsa elektrikli pompa al.. uyurken alıp emzirmeyi denesen? Emzirmeden önce 1-2 dakika sağım yap hem sütün iner bebek daha kolay emer
Busrgok Baklavanida aynı durumdayiz mama veridgim zamnn biborona alıştı nerdeyse 1 haftadr sürekli mama veriyorum 3 satte bir 30 gunluguz
Baklavanida Ysgl26 uyanmıyor anca altını değişmem yada elim soğuk şekilde tenine dokunmam gerek o şekilde de uykusı dağılıyor
Baklavanida Irem54-61 kendimi strese sokmamayı bilmiyorum strese girmemem gerektiğini biliyorum bunu başaramayınca daha çok kendimi suçlayıp strese giriyorum
Baklavanida Busrgok napcaz bilmiyorum emiyo onda problem yok ama süt sızıntı şeklinde geliyor yada hiç gelmiyor onunla da tatmin olmuyor çıldırıyor boş memeyi de kaç dakika emecek ki
Baklavanida Irem54-61 Yani normalde de kasıntı bir insanım rahat değilim sütğm az gelince strese girmeye başladım gerisi çorap söküğü gibi geldi kendimi salamıyorum