Themhrmom Kızlar kızamığı kacıncı ayda yapıyolardı ve birde kan degerlerine baktırmam icin devletten cocuk bölümüne mi randevu almam gerek yoksa dahiliyeye mi?
Themhrmom Themhrmom ebemiz o zaman söyledi her ikisini de ama şuan aklımda degil unutmusum. 7 ay 20 gunluguz
Themhrmom Beybisibeybisi kızamıgı burda yapcaz gelirken de kan degerlerine baktır sonucunu getir dediler. Ozeldenmi dedim gerek yok devlete git dediler
Beybisibeybisi Themhrmom randevu bulursaniz tabi biz devlette baktırdık ama.saglik ocagi aradiginda 9. Ay da kan tahlilleri var onlari yapicaz demisti belki ben devlete gidicem demesem o da oyle yonlendiricekti eksik.biliyor olabilirim bakiyor diyerek