Asmina05 Bebelax gold kullanıyorum ama kusuyor ve kabız yapıyor normal bebelac kullanıyorum gaz yaptı ve fazla kusturdu hangi mama iyi gelir tecrübeli anneler
alev-Miray Asmina05 Aptamil conformil dene canım ben kullandım çok iyi geldi. Gaz ve kabızlığı geçti bebeğimin